Saturday, November 16, 2013

Pendirian diuji

Assalamualaikum..

Seminggu dah berlalu, rasanya minggu yang paling horror di antara minggu yang lain. Kejadian malam tu benar benar buka mata dan rasa seperti payah nak diterangkan dengan kata kata. Apa yg terjadi seaakan mimpi. Tak pernah pun terfikir ia akan terjadi. Emmmm...

Keputusan harus dibuat lagi, hikmah harus dicari....nak bertanya pada hati dan diri tapi tak boleh menjawabnya sendiri. Ikut saja ape haluan yang harus aku tempuhi.. sesak dada lemah minda memikirkan nya...

Kenapa kamu masih nak datang lagi setelah aku biarkan kamu pergi? Walaupun itu doaku....tapi hati aku ragu.. selalu jadi macam tu.. sebab aku kamu tak YAKIN DENGAN TUHAN MU!!

Allah......rasa di hati ini kecewa...rasa di hati ni luka... luka yang tak boleh dirawat lagi.. haruskah aku biarkan kamu pergi??? Sakitnyaaa sakitnyaa sakit sekali... perjalanan mencari redha Illahi masih belum ku temui, aku masih lagi terkapai2 sendiri menanti jawapan yang paling pasti.

Kamu, tolong jelaskan padaku. Apa sebenarnya mahu mu? Kau buat aku selalu memerlukan mu. Aku benci perasaan itu sebab aku takut kamu rimas akan sikap ku....

Tolong pergi, dan jangan datang selagi kamu tak mampu nak buat aku bahagia tanpa derita. Aku seksa aku kecewa aku merana. Aku tak mahu hidup dengan itu semua melainkan bahagia.

Ya Allah tunjukkan aku jalan nya. Aku perlu petunjukMu.

0 orang dah komen, anda bila lagi ?:

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...