Wednesday, May 01, 2013

BurUh CuTi

Assalamualaikum

Eh? Dah malam? perghh rasa sekejap je masa ni berlalu..and today i'm like s GOOD GIRL~~

stay dekat rumah duduk diam diam and pikir pikir masa depan. hahaha. Engko hado? takdo diam... rasa arini ingin bermalasan di rumah, rasa suasana sunyi di rumah amat mendamaikan. cuma agak sepi sikit bila rumah besar tapi penghuni nya just 2-3 orang jer..

Minggu ni nak balik mengundi..Yeay! jom kita UBaH ~~ nak berubah kene betul betul pakat, bersatu dan bekerjasama lepas tu jangan lupe janji & manifesto.. hehehe. Ada orang selalu tanya, AWAK UNDI APA? hahaha undi itu kan rahsia....... so this year 1st time aku mengundi okayyy...*nervous*

pilihan raya kali ni benar benar lain..walaupun aku tak pernah mengundi tapi aku rasa kelainan nya.. mungkin dah 4 tahun masing masing menunggu kan saat ini. tu yang penuh dengan debaran kan.. hehehe

Ingat undi lah Parti yang LAYAK MEMIMPIN...jangan salah pilih nanti ada yang merana..hehehe.

jiwa kita tak kan akan tenang selagi kita tidak memaafkan orang lain. be positif dan ingat lah yang tersayang ;)


LIKE US :  SNE CAPSULE AJAIB 
CONTACT US : 014-3687943 (AISHAH)

3 orang dah komen, anda bila lagi ?:

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,kt sama..pestime undi..hihi.

mimi said...

hi salam kenal..jom follow blog sya
http://syamimimot.blogspot.com/
tQ.. :)

Batu Adventure said...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...