Friday, August 31, 2012

Rasa ini





Assalamualaikum


pepatah ada tertulis, Andai kamu benar benar mencintai seseorang lepaskan kan la dia pergi, jika dia kembali kepadamu semula maka dia akan jadi milikmu selama lama nya. Dengan itu, hanya perlu doa dan teruss berdoa sekarang agar setiap yang diimpikan menjadi kenyataan.

segala gala nya hanya kembali kepada fitrah. Allah sentiasa membantu hamba Nya dan mendengar rintihan hati hamba nya. semoga termkbul lah hajat kami. Aminnnnn..

Begitu banyak perkara dan dugaan yang harus dilalui tapi Alhamdulillah segala gala nya dilalui dengan baik. Allah sentiasa ada dengan kami. kerana niat kami baik. InsyaAllah, semoga hubungan ini dirahmati dan dilindungi.. 

kawan kawan doakan kami ye agar dapat lalui perjalanan hubungan ini dengan tenang dan semoga hubungan ini kekal hingga ke akhir hayat. Amin.. 


buat kamu di sana,

aku sayang kamu kerana ALLAH :)






Wednesday, August 29, 2012

Lebih Yakin dengan kamu



Assalamualaikum



Sebelumnya tak ada yang mampu
Mengajakku untuk bertahan
Di kala sedih

Sebelumnya ku ikat hatiku
Hanya untuk aku seorang
Sekarang kau di sini hilang rasanya
Semua bimbang tangis kesepian

Reff:
Kau buat aku bertanya
Kau buat aku mencari
Tentang rasa ini
Aku tak mengerti
Akankah sama jadinya
Bila bukan kamu
Lalu senyummu menyadarkanku
Kau cinta pertama dan terakhirku

Sebelumnya tak mudah bagiku
Tertawa sendiri di kehidupan
Yang kelam ini

Sebelumnya rasanya tak perlu
Membagi kisahku saat ada yang mengerti
Sekarang kau di sini hilang rasanya
Semua bimbang tangis kesepian

Repeat Reff

Bila suatu saat kau harus pergi
Jangan paksa aku 'tuk cari yang lebih baik
Karena senyummu menyadarkanku
Kaulah cinta pertama dan terakhirku

Takkan Pernah Ada



Assalamualaikum


takkan ada lagi yang dapat mengantikan tempat mu..
mungkin terkadang aku meragui kamu 
tapi itu kerana aku terlalu sayangkan kamu..

percayalah, aku mahu kamu 
moga Allah perkenankan doa ku ini


Aminn ^^

Tuesday, August 28, 2012

Jom layan



suka video ni.. jom kita layan jap =)

Monday, August 27, 2012

Polis wanita

Assalamualaikum






hope sangat dapat kepastian tidak lame lagi.. Aminnn 


=)

Friday, August 24, 2012

REDHA dengan PETUNJUK

Assalamualaikum



Allah dah beri petunjuk...

saya yang minta DIA beri petunjuk tu..

so sepatutnya saya kene gembira...

makanya, REDHA lah dengan segala ketentuanNYA.

Terima kasih Allah

Syukur Alhamdulillah





Thursday, August 23, 2012

beribu sesalan

Assalamualaikum



ku sangka panas hingga ke petang
rupanya hujan di tengah hari

dia datang bawa seribu harapan
dan kini dia sendiri yang hancurkan segala gala nya

owhhhh... baru ku tahu kini
dia sekadar menggunakan kelemahan yang aku ada
untuk kepentingan diri dia sendiri

lebaran kali ini betul betul bermakna bagi diri aku
walaupun tidak disambut meriah
tapi, aku bangga dengan diri aku sendiri

aku dah lalui banyak jatuh bangun dalam hidup nie
even susah macam mane pun
aku tetap mampu berdiri teguh

manisnya mulut badan binasa
bukan kerana mulut badan binasa...

BERHENTI !
biarkan aku pergi dan jangan datang lagi..

aku ingin sendiri
dan mengabdikan diri

DIA tahu ape yang terbaik buat diri ini





Saturday, August 18, 2012

salam lebaran

Assalamualaikum


Salam lebaran buat semua blogger dan kaum muslim dan muslimat :)


semoga raya di tahun ini lebih bermakna dan kita berkesempatan untuk ramadhan tahun hadapan.


insyaAllah, aminnnn =)


take care semua and hati hati di jalan raya.. have a safe journey !!!


love all =)

Wednesday, August 15, 2012

ku mohon petunjuk

Assalamualaikum

payah nye rasa sekarang nie.
tak tahu mane yang benar mane yang palsuu


Ya Allah, Engkau tahu apa yang terbaik buat hambaMu
Mohon beri petunjuk di mana yang terbaik

lelah meniti hari yang penuh bahagia tapi ....
sebenarnya duka melanda hati

semoga segalanya berakhir dengan cepat
dan permudahkan segalanya


buat kamu yang setia menunggu.. berdoa lah agar Allah tunjukkan jalannya
buat kamu yang setia di sisi... tunjukkan aku perilaku mu yang sebenarnya

agar aku tidak terus keliru menuju yang buntu..

sedihsakitbencisayangsusah

Thursday, August 02, 2012

terjatuh lagi...

Assalamualaikum


kalau aku mampu baca hati nya..

ingin aku ketahui keikhlasan hati nya terhadap aku...

andai dia yang terbaik. satu kan lah hati ini dengan hati nya..

agar kami bahagia melayari bahtera....

permudahkan segalanya..


mengapa semakin sukar dan sukar

perjalanan mencari peneman hidup

andai bisa aku baca hati nya...

bukan kah itu mudah

untuk aku membuat pilihan...

jauhkan lah yang tidak baik..

dekatkan yang terbaik

Aminnn

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...