Saturday, September 15, 2012

hati ini dah macam tin kosong

Assalamualaikum


arrini rasa tak best sangat, malam semalam beriya senyum lebar sampai ke telinga.
tup tup bangun pagi hambar sampai la ke malam..

mane kurangnya aku? mane kurangnya dia?

berdiam tu kadang kadang baik, tapi kalau berdiam dan menghilang itu yang tak baik.


menjadi yang terbaik pasti idaman setiap insan. tapi kadang satu pihak nak jugak kene paham satu pihak.

jangan lah terlalu memikirkan hati awak sampai awak lupa nak jaga hati perasaaan orang lain.

aku ni nampak je kuat di luar tapi dalam hati ini rapuh sangat kot. aku je tak nak tunjuk.


makin aku cuba paham, makin aku tak paham. kat mane lagi silap aku pun tak tahu.

bosan jugak kadang kadang bila maaf kita tu tak dihargai.

entah lah.. mungkin sebab terlalu sayang dan memikir yang bukan bukan jadi camni kot.

paling tak suka orang buat kita tertunggu tunggu :(


itu lah yang aku rasa sekarang, aku tak nak bitau kau sebab aku tak nak jadi lemah pada kau

aku nak kau dan aku kuat untuk hadapi semua ini

kalau aku lemah kau pasti lemah..

tapi tolong lah. kau tu semangat untuk aku jadi kuat sebenarnya. 

bila kau pudar aku pun pudar.

nak bangun balik bukan mudah....


eh dah lahh, bosan nya malam ni
internet slow, fesbuk bosan, call and msg senyap sepi............
rasa nak enjoy di pulau pulau :)



1 orang dah komen, anda bila lagi ?:

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...