Thursday, August 23, 2012

beribu sesalan

Assalamualaikum



ku sangka panas hingga ke petang
rupanya hujan di tengah hari

dia datang bawa seribu harapan
dan kini dia sendiri yang hancurkan segala gala nya

owhhhh... baru ku tahu kini
dia sekadar menggunakan kelemahan yang aku ada
untuk kepentingan diri dia sendiri

lebaran kali ini betul betul bermakna bagi diri aku
walaupun tidak disambut meriah
tapi, aku bangga dengan diri aku sendiri

aku dah lalui banyak jatuh bangun dalam hidup nie
even susah macam mane pun
aku tetap mampu berdiri teguh

manisnya mulut badan binasa
bukan kerana mulut badan binasa...

BERHENTI !
biarkan aku pergi dan jangan datang lagi..

aku ingin sendiri
dan mengabdikan diri

DIA tahu ape yang terbaik buat diri ini





1 orang dah komen, anda bila lagi ?:

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...