Sunday, July 22, 2012

Praying for it

Assalamualaikum


Sekali lagi kita tiba di bulan puasa yang mulia. arini je dah sehari setengah kita berjaya menghabiskan.. kalau kanak kanak7 tahun tu dah kira best awards la pada mereka bila dapat abiskan sehari puasa. Yang tua muda pun camtu jugak, mane yang berjaya Alhamdulillah..


sejuk nya.... hujan pulak pepagi nie.. terasa nyaman untuk tido semula, tapi dah cukup la tu since tadi pun macam dah lambat sangat je bangun kan. Hihihi (kurang pahala puasa ko nokss !)

sebut pasal kenangan, aku masih lagi hidup dengan kenangan... tapi semua kenangan tu menjadi kenyataan setelah bertahun tahun lama nya and akhirya ia masih sukar nak menjadi realiti. tapi aku bahagia hidup dalam kenangan dari hidup di alam realiti sebab bila kenangan aku sakit mengimbau masa lampau takde la sesakit nak menerima hakikat yang ia tidak akan aku miliki.

susah susah.. bila hati dah mula rasa tidak pasti dengan kehendak.. keputusan harus dibuat.. tapi aku tetap tak mahu terlalu mendesak diri sendiri utk buat semua tu kerna aku tau yang aku berhak jugak untuk hidup bahagia walaupun seketika... 

andai benar ia tidak menjadi nyata, sekurang kurang nya aku merasa nikmatnya. maaf jika aku tersalah kata dan budi bicara. aku memang lagak gaya nya.. tapi hati ku DIA saja yang tau.. seksa menanggung semua ini.

hanya mampu berdoa dan terus berdoa agar segalanya dipermudahkan dan biar lah DIA yang menentukan dan aku akan terus berusahah demi yang terbaik. 

pada kamu .. maaf kan sikap ku dan laku ku terhadapmu kekurangan ku ini membuatkan mu terseseksa lagi.. Andai aku mampu akan ku buat yang terbaik untuk diri mu.. percayalah.. 



2 orang dah komen, anda bila lagi ?:

nuyui a.k.a miss YUI said...

insyaALLAH, doakan moga yg terbaik buat awak ya.

RazFiRa said...

selamat berpuasa :)

jgn putus asa k?

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...