Monday, January 30, 2012

terSemaT di HAti

Assalamualaikum

kenali cinta seawal umur 15 tahun, masa tu pun cikgu yang suka kenen kan dengan rakan sekelas. yang budak lelaki tu tersipu-sipu malu padahal diri ini tak merasa ape langsung. Iyelah, nak malu kenapa kita bukan ada perasaan kat awak pun. Haha

sampai lah naik 16 tahun, mula mengenal ape itu C I N T A ! cewahhh ~ masa tu diusik-usik oleh sekumpulan lelaki. tapi abaikan aje. konon jual mahal letewww.... saban hari diusik dengan kata-kata manis hati mula terpikat.. hahaha memang lawak. ^^

tapi hubungan tu tak lama pun, terkandas ditengah jalan. bagi diri ini itu cinta sejati konon nak bawak sampai mati. tapi dia pulak larikan diri. kononnya tak sedia lagi. nak enjoyyy lagi. Kuciwa nye hati.. sob sob ! haha

tapi masih ingat lagi peristiwa tu. kononnye cinta pertama di hati. Haks ! padahal cinta paling hakiki adalah cinta ILLAHI ... :) Jadi sebagai manusia perasaan cinta tu memang fitrah yang setiap orang perlu ada di hati. tapi biar lah ia menjadi kenangan hidup ini.

setiap insan yang pernah singgah dan bertahta di hati ini mempunyai tempat mereka yang tersendiri. They all will still remain in my heart even not in life ^^. Semoga anda semua begitu jua. jangan bersedih bila orang yang kita nak tu tak menjadi milik kita sepanjang hidup .. 



At some point, you have to realize that some people can stay in your heart, but not in your life

>.<

1 orang dah komen, anda bila lagi ?:

yanaLiy said...

Hamboiiii.. Teringat cintan lama ye?

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...