Monday, December 19, 2011

Pelamin AnganKu Bahagia

Assalamualaikum

Masih ingat lagi tak tarikh cantik 11.11.11 tempoh hari ? Pasti semua orang ada kenangan tersendiri di hari tersebutkan. Begitu juga dengan aku dan teman-teman. Mesti tertanya-tanyakan ape? Huhu ^^

Ape lagi kalau bukan kenduri kawennn my friendd ! Fairuz Fadzilah Saad name diberi telah selamat diijabkabulkan dengan Mohd Amin bin ... hee tak tahu lah pulak ~ dan kini sudah sebulan bergelar suami isteri .. 

Korang perasan tak dalam tahun ni jer dah bape kali aku update entri pasal wedding.. huhu Sume dah kawin tinggal aku je ! Eh tak lah ada lagi qilah and aweenn.. mereka je la peneman setia yang masih bergelar bujang.. ^^




Masa ni kami pegi ari nikah day and majlis nye sekali. cam biasa pakai sedondon..and masa ni masih 4 orang lagi bujang.. but after wedding yana, tinggal la 3  !! kalau nyanyi lagu budak hitam memang kene sangat dah tu.. haha 




Bergambar bersama pasangan pengantin. sama cantik sama padan :) Congrats to both of u !! kami nak anak buah tau ~ hahahaha ^^ to fairuz dear, kuatkan semangat ye even terpaksa berjauhan. but u takmo noty-noty ok! 


picture credit to http://www.fizgraphic.com/

Ini pastinya saya ! Singlee .. singlee.. singlee.. 
tapi saya bahagia ^_^

5 orang dah komen, anda bila lagi ?:

RazFiRa said...

pengantin nampak berseri!

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah..cntik pengantin..yg 4 org pon cun..sedondon aje..hihihi..

Wawa Yusoff said...

e'eh, fairuz fadzilah tu schoolmate saya. pernah jadi classmate mase form 2-3.

what a small world.. hehe :)

fairuz fadzilah saad said...

ihikhihkhikhihk

aimie amalina said...

alolololo
soeeemmeeeiii
akak billeeee?

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...