Friday, August 12, 2011

sekali lagi




Its Difficult To Wait For Someone ,
And Its Difficult To Forget Someone !
But The Most Difficult Thing Is ToDecide Whether To Wait Or ToForget Someone.....!!




please. dont let me crying every day. saya tak tahu ape lagi nak buat. sy betul-betul terluka dengan sikap awak yang terus menerus buat saya macam tak wujud. Saya masih perlukan awak. cepat la sedar, ape yg awak buat sekarang ni salah. saya harap awak cepat sedar dari mimpi yg sedang awak hadapi sekarang ni. awak, jangan terus terleka dengan kemewahan hidup yg awak ada sekarang. kerana ia tidak kekal lama pun. saya mengharap awak akan sedar suatu hari nanti. 




saya yang terluka sekali lagi.

9 orang dah komen, anda bila lagi ?:

mocha~ said...

be strong kak aishah :')

Rozita a.Halim said...

sabar yee aishah...setiap yang berlaku ad tujuan n hikmahnyee ^.^"
btw..slmt berbuke pose nt yee

Liefde Ain said...

La Tahzan ;)

apik pehe said...

aihhh..sabar2

apple said...

Pasti akan Datang..

Allah x turunkan hujan tanpa matahari di kemudiannya..
yg hadir bersama, sangPelangi..

insyaALLAH...

=)

story teller said...

hai..nice blog..am new in writing..
need ur constructive comment..

read my story at

http://sebuahlagicerita.blogspot.com/

tq :)

TEFiN said...

Hye salam. 1st time comment ker erk? lupa akak. Pepun, hargai apa yang kita miliki selagi ada. Sabar ye Aishah. Salam Ramadhan.

Ana Aishah said...

thank to all yg sudi singgah sini and bagi kata-kata semangat pada sy. doakan saya tabah ye.. T_T

nur diana rozali said...

aishah nape xletak button like? suke bace ur writing..
quotes tu ade kena mngena jugak dgn kdaan saya skrg..emmm

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...