Tuesday, August 16, 2011

Keputusan

keputusan yg diambil.
walaupun payah tapi....
hati ini tidak lagi mahu terluka...
andai itu yg terbaik dalam hubungan ini
saya redhaa...

saya tak tergamak memikirkan keburukan awak...
sebab saya sayang awak.
jadi nya. saya akan terus ingat dan simpan
memori indah kita bersama..
semoga kenangan itu akan menjadi pengubat
pada diri saya di kala saya rindukan awak

maafkan kesilapan yg pernah saya buat
sebelum ini,
saya akan terus berkuat
untuk menempuhi segalanya bersendiri...
semoga awak selalu bahagia..
dan kalau boleh...
awak cepatlah sedarrr...
yang jalan awak pilih sekarang ni salahhh
agar awak tak terlambat dan nyesal di kemudian hari

saya sayang awak....

7 orang dah komen, anda bila lagi ?:

Syara Mohammad said...

dear, stay strong ayte? =D

pengemis Cinta~ said...

salam.

jangan bersedih.Allah sentiasa bersama awak..;)

aimie amalina said...

akak?
kenapa?
moge akak baek2 aje ye...

farah hanim said...

jgn sedy2 ok
even xtahu stry nie pasl ape
hee :d
be strong

syiela said...

be strong dear!

[fArAh aLiAs] said...

kakak... sy blh rasa ap y kakak rs wsktu kakak tlis entri nih. sy fhm, sbb sy pun alami. its oke sis, same2 kita doakan agar org y kita syg tu sedar akn ksilapan dia dan blh brubah. sis kan kuat. kakak tabah :)

AzrinaNurwatie's Life said...

Lelaki sejati... Semoga mendapatkannya. Allahuakbar ! :)

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...