Monday, August 15, 2011

Buat awak....

Salam buat awak,

Arini awak mula kerja tempat baru kan?
teringin sangat rasa di hati ni nak tanya...
Okey ke keje kat sana?
Macam mana 1st day di sana...?
Kawan-kawan okey ke kat sana...?

Tapi saya rasa awak akan annoying bila saya tnye macam ni..
sebab awak tak perlukan saya lagi...
bagi awak,
mereka-mereka itu lagi penting kan..
napa saya cakap camni...
sebab, mereka hilang dari list friend awak...
awak perasan...awak bising-bising..

Tapi bila saya hilang,
awak jugak terus hilangkan diri...
diam seribu bahasa...
tak contact saya pun...
tak sms saya pun
tak call saya pun...

Takpe, saya paham
awak mesti nak saya pergi kan...
saya akan kuatkan hati nie..
walaupun hakikatnya.
saya tak mampu

walau apepun...
saya nak awak tahu
yang saya sentiasa mendoakan kesejahteraan awak
di dunia mahupun di akhirat sana...
semoga awak dapat apa yang awak idamkan

Jaga diri awak.



5 orang dah komen, anda bila lagi ?:

myra yusreena said...

sabar k dear..

doa je berterusan2..mudah2 lmbut hati dye,rendah ego dye oke yunk..:)

Ana Aishah said...

thank dear myra!

mudah-mudahan dia sedar lepas ni. ameen

yayqah said...

eww, sweet nya. sob,sob :'( sabar ye. aduh jatuh pulak air mata ni. hurm. ouh ouh. visit my blog **sempat lagi promote blog, ish, ish. >.< and kalau tak kisah jadilah followers. you got the link yayqah.blogspot.com

pengemis Cinta~ said...

salam.

sabar dalam mengharungi hidup.sesungguhnya jika namanya hidup pasti ada pahit manis.yang penting kita bersabar dan usaha untuk keluar atau selesaikan masalah yang timbul.semoga awak tabah ya.amin;)

AzrinaNurwatie's Life said...

Teman saya suka sekali dgn blog kamu... dia merasa jadi tak sendiri karena ternyata ada yg senasib dengan dia... dia terhibur membaca blog mu, thanks :)

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...