Wednesday, August 17, 2011

Baca dan pikirkan.... redhaa !


1)  Lelaki sejati akan memperlakukan wanitanya seperti seorang puteri dan menjaganya dengan sepenuh hati


2)  Lelaki sejati bukan mereka yang tidak pernah menangis. Tapi mereka yang tahu cara menunjukan perasaan di saat yang tepat.


3)  Lelaki sejati adalah dia yang tetap teguh berdiri menghadapi cubaan yang dihadapi tanpa pernah meminta untuk dikasihani.


4)  Lelaki sejati adalah lelaki yg tidak akan pernah membandingkan wanitanya dengan wanita lain dalam keadaan apapun.


5)  Lelaki sejati adalah mereka yg berani mengungkapkan cintanya, meski tahu jika akhirnya dirinya akan terluka.


6)  Lelaki sejati tak berpindah dari satu hati ke hati lain dengan mudah hanya untuk bersenang-senang.


7)   Lelaki sejati adalah lelaki yg boleh menjadi pasangan, sahabat, teman, rakan, dan ayah bagi wanita yg dia cintai.


8)  Lelaki sejati mencintai wanita apa adanya, bukan adanya apa.


9)  Lelaki sejati adalah lelaki yang selalu berusaha, berjuang agar dia boleh menjadi seorang IMAM untuk perempuannya.


10) Lelaki sejati mencintai wanita setulus hati, menepati janji dan tak membenci saat merelakannya pergi.


8 orang dah komen, anda bila lagi ?:

kapten kakak said...

lelaki sejati lelaki yang taat kan ALLAH :)

zoe said...

hai..

u have been tagged ya..

http://kzoeozk.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

BuLat i2 CirCLE said...

2 je k ciri2 laki sejati??huhu

apik pehe said...

huhu..nk kejar la ni

selamberK said...

perempuan sejati pulak??hahah

Ninie said...

Betul tu...org kata, bercintalah ngn org yg sayang kita, bkn kita syg dia je..hehe. Comel la header awk!! Suka!! Kita dh follow, follow kiter plak ek. Ada doodle utk awk di blog kiter...

Diana @ bilakukatacinta said...

susahnya nak carik lelaki sejati...

bofoyengfeng said...

ahah. nice artikel.

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...