Wednesday, July 06, 2011

wordless wednesday #1


Jimat kos ^_^

20 orang dah komen, anda bila lagi ?:

Cik Ezy said...

hak3..
padat!

Gadis Kecil said...

haha..tau xper!

Jimmmmmaat :)

sergeant keroro said...

terbaik!! XD

HonEyBuNNy said...

hehe...

habis tersepit-sepit diorg tu..kelakar la...ngeh3

cx's said...

terbaik! huhu

Azhafizah[フィザ] said...

superb jimat!tapi no safety...hihi

Syuxer said...

perghh marabahaya neh..sekali bapak tuh wikang,melambung budak tuh hahaha

Gadis Kecil said...

Azhafizah
ada safety belt tuh. hhihi

Encik JI said...

ni btol2 hardcore. haha

zarazueyin said...

yg belakang skali tu bahaya...hehe
salam kenal :)

Cik Embun said...

Agak2 laa nak jimat pun... hik3~

sifu im said...

haha..orang cina ni mmg giler2 la

Bui Idzra Ryn said...

uiii..bahaya sungguh..x sayang nyawa betul dia org ni..*_*

Green Apple said...

kat mana ni siti...
biasa camni kat Vietnam je... hehe...

Gadis Kecil said...

green apple
tengok muka cam orang cina. kat vietnam mmg camni ke? tak tau pulak. hihi

iMBobo said...

aritu g vietnam, mmg budaya dorg naik moto mcm ni..tp helmet semua cantik2..

Gadis Kecil said...

imbomo g vietnam? dah letak gambar kat blog ke?

iMBobo said...

ade letak sikit je..heh gmbr moto2 ni tak letak sbb xde gmbr sye hihi..

kalau sudi leh tgk kt sini

http://imbobome.blogspot.com/search/?q=vietnam&x=0&y=0

Dzarief Zuhdi said...

ganas.. Xtream beb..haha

Gadis Kecil said...

dzarief suhdi
memamg xtream. ada beran tak nak buat camni. hihi

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...