Wednesday, July 20, 2011

Merajuk membawa diri.. sob sob


Assalamualaikum readers!
Nampak tak budak perempuan yang tengah muncung tuh ?
ape pulak kaitan nya dengan pintu ?

Hihi. 

biasalah, masa kecik-kecik dulu 
asal merajuk jer, pintu itulah tempat melepas gerammmmmmmmm

Bammmmm!!!!!

hentak pintu kuat-kuat tanda protess. asal  merajuk jer dengan mak ayah 
terus hentak pintu lalu berkurung dalam bilik
selagi mak tak panggil keluar bilik 
memang tak akan keluar !
padahal perut lapar
hahaha

tapi...

bila dah buat tuh
rasa besalah pulak. cepat-cepat pegi mintak maaf dengan mak ayah.
takmo jadi anak derhaka sob sob!


Bila dah besar ni tengok pintu mesti teringat
 nasib baik tak hentak pintu kereta kuat-kuat, bila hangin jalan jammed ! 
hahaha


korang macam mane pulak kalau merajuk ???



18 orang dah komen, anda bila lagi ?:

Diana @ bilakukatacinta said...

ada org promote blog awk..So,sis nak kenal-kenal lah ni...

tomato said...

hahaha ! kalau tomato majok p nyorok dlm bilik atas katil sebab tersorok skit..takpon bawah meja .. ahah

aishahNewdestiny said...

Diana @ bilakukatacinta : silakan sis!
selamat datang ke blog buruk ni.hihi

aishahNewdestiny said...

tomato : hihi. tomato memang suka nyorok yer.

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

kalau yi,dok dlm blik..xpon senyap smcm tu pelikla..

coz yui plg gler2 n suka nyakat org!

anismelon said...

hahaha..ingat ke nak lari dari umah..kecik kecik lg dah pandai nak lari..tp upenye hentak hentak..msti ayh kat luar tunggu je bile pintu toh nak roboh kan..wee

NURUL AINI NORAZMAN said...

dulu klu kena marah dgn mak jerit nama ayah kuat2,. klu kena marah dgn ayah jerit nama mak kuat2,.konon nk mnx tlong la,.he3

IMANSHAH said...

pendam je lah

h A n Y S said...

bila merajok, hanys diam je..sampai mak rasa serba salah, HAHA! jahat kan? ;p

Cik Ezy said...

cik ezy kalo wat camtu harus kene bebel..
jgn arap mak ayah nk pujuk..
ekekeke

farahin said...

klo merajuk, xnk cakap dgn org tu, huhuhu

diya said...

sy pernah merajuk tumbuk cermin . pehh retakk, ingat tak retak sebab mase tu budak2 . kuat jugakk ye, nasib baik tak luke tangan kene kacee . hehehee >.<

Bro ahmad said...

hahaa ahmad albab yang punya huhuu..sebab mudah..pintu jadi sasaran..jalan terbaik jangan ada pintu kt rumah..masa budak2 biasalah,

Ana Aishah said...

bro Ahmad
tau xpe. masa budak2 mmg tak pikir sume tu. dah besar ni tak buat dah.

diya
perghh!! tumbuk cermin sampai retak. betul2 rajuk tuh. hihi

farahin
nak cakap dgn sy tak? hehe

cik ezy
kesian dia. tapi bagus takde la budaya majuk camtu. hihi

hanys
tak jahat pun. nakal je. g mintak maaf dgn mak balik. hee ~

Ana Aishah said...

yi
sama la kita. kalo majuk mesti sume orang risau.

anismelon
takmo lari umah. sbb syg family lagi. ihihi

Aini
kamu sangat comel :)

abglan said...

Kalau merajuk suka lari rumah... boleh? he he

Miss N said...

kalu merajuk suka duk senyap2 jer. tak nak cakap apa2

Ana Aishah said...

abglan
lepas setengah hari lari rumah mesti balik kan pastu :) Hihi

miss N
huhu. mmg merajuk sungguh tu :)

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...