Monday, July 11, 2011

melawan itu bukan penyelesaian

Assalamualaikum readers!

Arini takde mood nak update.
abis spoiled mood ISNIN aku
pagi tadi bangun seawal 6 pagi
mandi, solat subuh lalu ku capai Al-Quran
baca barang dua muka
Alhamdulillah, hati yang marah malam tadi surut kembali...

Memandangkan arini aku puasa
jadi niat dihati ingin awal sampai di tempat kerja
moga-moga pekerjaan hari ini lebih diberkati 
dengan berbekalkan keikhlasan hati
menuju ke opis dan tepat jam 9 pagi
aku sampai

Tapi,
hari yang aku sangka akan disinari dengan kegembiraan
hancur berkecai begitu sahaja.
mood yang berkobar-kobar merudum serta merta
hanya kerana SEORANG !
yang aku sendiri tak tahu punca ape
dia seolah benci akan aku
menagih perhatian orang lain supaya turut membenci aku
semua yang ada di opis langsung tak bertegur sapa dengan aku
sedih. sedih. sedih

aku perlukan kekuatan untuk menghadapi semua ini
Takpe, Allah ada. InsyaAllah 
^_^


p/s : alhamdulillah....dah lega sikit :)

10 orang dah komen, anda bila lagi ?:

saya bukan tomato said...

tomato pon pose . selamat berpose ^^

sabar jela ye .. org yg benar msti menang pnya .. abaikan mulut org lain tu ^^

apik pehe said...

aihhh..yang tu kena sabo...lambat laun..tau keadilan

Syuxer said...

tak patut orang tuh wat camtu kat awk..aishhh..kalau camni manusia hidup,memang huru harala dunia neh huhu

Siti Safiyyah said...

inilah masalahnya.. kita salah dgn sorang ja.. tapi pakat ramai2 duk boikot kita.. sabar ye..

Gadis Kecil said...

saya bukan tomato
selamat berpuasa kat kamu juga!
sedang kuat utk menghadapi. Tenkiu :)

apik pehe
hidup keadilan untuk SA

syuxer
itu lah. tp org camni selalu nya hidup dia tak akan aman kalo sekali tak ggu orang.

SS
Tenkiu SS :)

abglan said...

Takpe... tabahkan hati, buat kerja sendiri cukup..

tia @ Ini Kisah Tia said...

memang rasa tersisih ..

~iz~ said...

ish nape diorg tu..x baik tau buat orang camtu...hukk

~iz~ said...

ish nape diorg tu..x baik tau buat orang camtu...hukk

Iss Aisha said...

iz
kan..kan.. sedih sgt sbb orang tu xpernah pikir hal org lain :(

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...