Saturday, July 16, 2011

Mahu jawapan pasti dan tepat. pleaseee !


Assalamualaikum readers !

Rasa penat belum hilang lagi. tapi hati dah rindu nak berblogging, Tegar sangat ke aku ni? follower pun ciput saje. update entri pun satu hari satu, ada hati nak kata blogger tegar kan. Malu jerrrr ! Takpe lah, tak famous pun takpe janji aku tetap aku. aku itu adalah.......

1. mahu jawapan yang pasti dan tepat

2. suka kerja yang berperaturan dan kerja yang mempunyai pulangan yang banyak

3. suka mengumpul banyak dan cukup maklumat sebelum bertindak

4. mementingkan fakta dan bukan teori serta tiada masalah berhadapan dengan perkara remeh temeh

5. lebih suka melakukan sesuatu dari hanya berfikir untuk melakukan sesuatu

6. kurang mempunyai firasat 

Ternyata aku seorang yang perasa ! Personaliti perasa yang kurang daya firasat tapi sistematik dalam melakukan sesuatu malah lebih teliti dari orang lain.  Nak tahu anda personaliti apa ? KLIK SINI 


Semoga kehidupan ini sentiasa cerah seperti mentari. Amin 

10 orang dah komen, anda bila lagi ?:

kotak bulat said...

hehehe...
Kb ni blogger tegar kot.. :P
sehari 3 4 entri..

pha is said...

semoga kehidupan sentiasa cerah dan mencerahkan seperti mentari pagi yg senantiasa cerah dan mencerahkan bumi, yang mengeluarkan manusia dari kegelapan kepada cahaya..(n_n)

+_Miss.Jannah_+ said...

pedulikan apa orang nak kata.. be comfort with yourself ok :D

aishahNewdestiny said...

@ _Miss.Jannah_ : tenkiu for ur support yah. sgt selalu merendah diri and berfikir setiap apa yang terjadi tu datang dari kesilapan diri sendiri :(

aishahNewdestiny said...

kotak bulat : kamu mmg blogger tegar punn.. bukan setakat entri je banyak, tapi follower pun ramai. hari-hari semakin bertambah :))

abglan said...

ooO bukan bloger tegar, jom join aku masuk kelab bloger demam he he..

abglan said...

Ape pun... aku menyokong dari belakang :)

apple said...

Pergh!!! berjiwa LIDAh..
sama dengan .. PERASA.. hahahahah!

Encik JI said...

hebatla tuuu. :

aishahNewdestiny said...

abglan
tenkiu ! kau suka support aku akn. Hee ~

apple
lidah digunakan untuk merasa tahu?? hihi

Encik JI
Hihi. tenkiu sudi singgah & komen :)

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...