Wednesday, June 29, 2011

what u give, u get it back

Assalamualaikum readers!

Hujan lagi pagi ini, rahmat tuh kan. Alhamdulillah :) pagi ni aku masuk je opis terus shout kat YM !

"what u give u get it back"

Then hati ni rasa melonjak-lonjak nak tengok blog, adakah aku blogger tegar kalo berperangai gini ? Haha sambil blogwalking aku baca la entri kat dua ke tiga blog, ape yang aku nampak........... "what u give, u get it back". cara penyampaian jer berlainan tapi maksudnya sama. Nak tau? Jom baca entri ini.



Dunia blog ni mudah saje. Macam bagus je aku ni . Lebih banyak kamu memberi, lebih banyak kamu mendapat ! abaikan ayat skema dan bersepah itu. Kalo bagi banyak duit bole dapat banyak balik tak ? Boleh...... bagi sedekah pada orang yang memerlukan, maka Allah gandakan rezeki padamu. InsyaAllah :)

Nak sambung blogwalking sambil tinggalkan komen ! JOM 

2 orang dah komen, anda bila lagi ?:

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...