Tuesday, June 21, 2011

Tahniah mamat-siti-iman-ayah !

Assalamualaikum..! Lame sungguh tak update blog kan. Mesti ramai yang rindukan hasil karya dari gadis kecil. Muahahahaha perasan tol aku ni. Owhhh, pada sesiapa yang sudi kunjung & ziarah blog ni serta drop komen.. terima kasih diucapkan. Nanti ada masa kita jalan-jalan blog kamu pulak ye.  Ok, now nak stori sikit lah dengan uols semua. Sepanjang ketiadaan aku di dunia maya ni, aku berada di dunia yang nyata bagi meraikan rasa gembira orang di sekeliling aku. Hee (^__^) 


Kisah A : Congratulatioonnn To my beloved brother! Muhammad Bin Abdollah dah berjaya mendapatkan segulung Diploma Kejuruteraan Eletronik (Kawalan) pada Selasa lepas bersamaan 14 Jun 2011. Bertempat di Politeknik Shah Alam. Aku yang turut ambil cuti demi menghantar parent ke sana, turut merasa bangga dengan kejayaan adik aku. Kini dah 3 orang selamat konvo. 5 to go ! chaiyok adik-adik akak ^__^


Haa.. yang ni bukan anak dara yang baru lepas dipinang tau! Tapi kawan 1 opis yang sama-sama konvo with my brother. cuma dia amik kos lain. civil engineering tak silap. Hee Tahniah buat kamu juga Siti Norsa'adah. lepas ni dah bole kahwin la kan. diploma pun dah dapat =)


Kisah B : Selesai cerita konvo. Now nak say tahniah di atas kelahiran baru. Nur Imanina !! Anak sulung kepada sahabat baik aku since dari sekolah rendah. sebelum ni aku pernah update pasal majlis kahwin dia, tapi dah lupe lak ape tajuk entri tu. Itu la sape suruh tak buat label. kan dah susah nak refresh. Ngee =_="


Kisah C : sempena Hari Bapa yang baru saje berlalu, aku ingin mengucapkan Selamat Hari  Bapa kepada En Abdollah Bin Othman yang kini berusia 49 thn 5 bulan dan mempunyai 8 orang anak. Hihi teringat selalu je gado-gado manje dengan ayah, sebab aku ni anak paling degil and keras kepala. Haha tapi aku bangga dengan ayah sebab ayah ni serba-serbi bole. ape je dia buat semua aku kagum. dan lagi, orang pertama yang akan aku rujuk bila nak buat sesuatu keputusan ialah AYAH ^__^ !

Sesungguhnya anugerah Allah yang paling berharga buat diri aku ialah mempunyai AYAH serta FAMILY yang amat memahami diriku. Semoga keluarga kami sentiasa berada di bawah lindungan nya. Amin

6 orang dah komen, anda bila lagi ?:

Cik Ezy said...

tahniah tahniah tahniah!!!

Gadis Kecil said...

tahniah juga buat cik ezy kerana jadi pengomen yg pertama. hihi

Cik Puan Izan❤ said...

tahniah buat semua... berita yg hepi2 semuanya...^^

Gadis Kecil said...

cik puan izan

terima kasih. mereka happy GK pun happy =)

Yaati Nor said...

Salam pekenalan..jalan sini..tahniah abgnya..kata dengan dia akak satu poli dgn dia..tp ahkak thn 2004..

Gadis Kecil said...

Yaati Nor

Salam perkenalan kembali :)
huhu. kira senior mamat la ni ek! mai la kenal2 dengan junior nanti. hihi

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...