Tuesday, May 10, 2011

takde sapa nak teman saya

Assalamualaikum semua!

Waalaikumsalam..........(acik ita selalu buat camni supaya pembaca beri salam dan jawab salam..)

Last wikend my TWIN hari lahir kawinnnn, tapi aku tak dapat pergi atas alasan tiada teman mahu ajak pergi bersama and keadaan kereta yang agak kurang memuaskan...sobb3!! 
MyEm0.Com
Sebenarnya ada jer kawan nak temankan tapi susah pulak dia stay kat shah alam then kenduri kat negeri sembilan...then kebetulan pulak after kenduri aku nak balik umah parents sebab nak ambik road tax kereta yang dah due semalam.. kih3... so macam susah pulak kan kalo ajak kawan yang dari shah alam sebab kene patah-patah balik pulak nanti.... :( 

Jadinya, semalam aku call dia untuk ucap tahniah sekaligus mintak maaf and bitau dia kenapa aku tak datang majlis kawin dia.... tapi belum sempat aku cakap lagi, dia dah jerit-jerit marahkan aku.. hihi Padan dengan muka aku sendiri kan....Demi mengubati hati yang sedih, aku pon bukak la page facebook twin aku tuh... dan aku jumpa picture ini ..Cantiikkkkkk kan ???!!!! (aku amik picture korang tau)


Okeyy lah my TWIN.... semoga kamu bahagia hingga ke akhir hayat ! Maaf sekali lagi sebab tidak dapat hadir time majlis kawin aritu...and aku promise akan datang melawat ko kat umah pulak pasni okey :))

Selamat  pengantin baru Isma & Izat..
Sayang TWIN aku banyak-banyak... hehehe
 MyEm0.Com

0 orang dah komen, anda bila lagi ?:

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...