Tuesday, May 24, 2011

10 Tanda !

 MyEm0.Com

Sudah seminggu tragedi itu berlaku... tapi aku seakan galak menjadi stalker terhebat ! 
rupa-rupa nya nama dia sama dengan nama aku.. haha
tahniah la sebab dah mampu 'berpelukan' di khalayak ramai..
mungkin engkau dan dia tak rasa malu...
tapi aku kat sini rasa malu sangat-sangat 
sebab apa yang engko buat tu tak perlu dibanggakan pun..
alang-alang dah peluk sana .. peluk sini 
kawin jer la terus... kan senang !! 

cuba engko dan dia baca artikel ini 



MyEm0.Com


0 orang dah komen, anda bila lagi ?:

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...