Wednesday, April 06, 2011

Semangat yang Hilang


Dah tengahari lahh......Tapi semangat aku masih lagi seperti baru bangun tido kejap tadi....Apesal neh ?? Suram je rase arini, langsung takde motivasi nak buat keje kat opis...! Malas..Malas..dan Malassssssss ~ Jika terus menerus begini ape akibat nye ? tak lain tak bukan opkos kene buang keje ...takde lagi dah istilah "Anak Angkat" boss yg selama nie diperkatakan staff lain... aku masih mencari punca dan cara mengatasi kemalasan yg semakin berleluasa ini............. ada pandangan tak kawankawan ???

Saban hari, semangat yg dikobarkan di waktu malam, menjadi merudum bila terbit fajar pagi...Apekah sebab nya ? Jiwa jadi malas, jasad jadi lesu, pikiran jadi buntu ....... Oh diri ini, mengapakah ?? Perlukan cara hidup baru, sekitar yg baru..juga kawan baru.........baru hari rabu !! cepat la sabtu .....!!!!

Okeeyy dah abes meerepek kan ?! sila smbung buat kerja...........

Hahahahahahahaha :)))

Bila takde idea + pulak malas gini la gamak nye !

0 orang dah komen, anda bila lagi ?:

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...