Thursday, April 21, 2011

Salah Faham Pulak Dahhh

Morning Uolss,

Apa khabar semua? sihat tak ? Dah breakfast ke ni ? Amacam mood arini ? HUwaaa..banyak pulak soalan yang ditanyakan...Huhu Sebenarnya aku ada masalah sikit la arini, ORANG SALAH FAHAM dengan aku..then dia terus masam muka and takmo tegur aku....yg menjadi masalah nye ia berlaku dalam office and melibatkan persekitaran kerja..Jadi, ia amat menganggu mood aku untuk bekerja...

Kisah nya bermula angkara document yg hilang dan ia milik aku,telah diguna pakai oleh orang yg salah paham itu...tapi bukan itu yang menyebabkan salah faham pon...sebaliknya rupa paras aku yang garang lagi ganas ini yg menjadi isu sampai dia pon turut berasa hati ingat aku marah dia...Adooooiiii lah haii ~ 

Muka ganas lagi marah aku ni sebenarnya aku ajukan pada staff lain di office yang mana, aku cukup marah dengan dia sebab nya MALAS buat kerja..melepak saje...And dalam masa yang sama, document aku pulak hilang...lagi la bertambahtambah kemarahan aku.....So seseorang yang telah menghilangkan document aku tuh terasa yg riak muka aku ni dihalakan pada dia..Hurmmm Then ape lagi, dia yang memang jenis "syok sendiri" ni terus lah shout macammacam kat google talk !!! konon nye tanda tak puas hati dan bole pulak dia kutuk aku kawkaw punya....SABAR JER LAH !! 

So, apa perlu aku lakukan ?? Memandangkan dalam satu (1) office kan..rasa amat tidak selesa jika ada yg bermasammasam muka cenggini....Hurmmmm =((

6 orang dah komen, anda bila lagi ?:

nelly said...

manusia ..macam2 ragamnya ..

GadisKecil said...

betul tu nelly !!

syairahmohdanuar said...

kesian awk..sabo je laa -__-'

GadisKecil said...

sedang sabo la ni wak..kalo x lame dah ekot usop wilcha..kita bako..kita bako..!! haha tq =)

Amoi said...

rasa annoying bila ramai asyik pakai SABAR JE LAH.

pffffttt~

ayas tu macam overrated sekarang ni

GadisKecil said...

amoi : abis nk uat camne? api yg sedang marak kalo disimbah minyak makin besar la ia..

nape kte ia nye overrated ? huhu

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...