Sunday, April 10, 2011

Cubaan Pertama

Hello world !!
Arini hari sakit bagi saya...
sakit hati...sakit perot..sakit badan..
macammacam la sakit nye..Hehe

Tapi bukan aku kesah pasal sakit tu..
cubaan pertama nak jadi kreatif lg penting arini !!!
opkos ramai yg gelak bila tgk ape yg aku nk show kt korg nie
tapi normal la kan, 
name pon cubaan pertama... hehe
mesti la bnyk silap and cacat nye...
nak tau ape ?? 
sabar jap ....
nak bebel dulu..
ape??
tak nak dengar ??
okey lah.......
dah tak sabar nak tgk hasil kerja tangan aku yg kreatif tu erk ??
tapi !!!! 
sape gelak dia tak comel =)
hikhik
saksikan


jeng



jeng



jeng



jeng



jeng



jeng

cubaan pertama aku...sian doodle ni herot berot muka dia..wakaka

cubaan kedua....yg girl tu dh comey sket dah (perasan tol) yg boy tu sian sungguh...tangan dio tak dok pulak
hehehe



suka erk korg gelakgelak ..... 
hohohohohoo
Esok nak lukis lagi...
niteeee
=)

4 orang dah komen, anda bila lagi ?:

Cik Ezy said...

comel la..
cik ezy lgsg xreti buat..
hehekk

GadisKecil said...

@cik Ezy
tqqq ~ cubaan pertama yg ntah hape2..

fybest said...

heheh comel~~=)

GadisKecil said...

tq fybest !! hehe

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...