Friday, February 04, 2011

Parent aku dah bagi kaweenn !


Bertanyakan diri sendiri, adakah aku sudah bersedia untuk masuk ke alam ini ?? Sememangnya tidak !! siyes aku kate tak sedia langsung.. Tapi sebelum ni sgt lah berkobarkobar bila berborak dgn temanteman pasal alam perkhawinan and rase sgt jeleshh melihat teman sebaya yg dh selamat berumah tangga and dah ada ank ponn.. bukan  seorang tapi dua or tiga org dah~ Haha Tibatiba pulak ayah buka cerita sal nikah kawin ni aku jadi sgt terkejut and dalam hati jadi berdebardebar bukan sbb excited tapi rasa takut yg ayah dah mula anggap ank nye dh cukup dewasa dan smpi masa nya memikirkan hal umah tangga..Tapi ayh tak penah paksa, just bertanya since ank dara dia ni dah  25 thun kan.. Biasalah parent mana yg  tak risau kan..lagilagi dh ramai ank kawan dia kawin..mybe dia pon dh rase nk bermenantukan.. hihi Yang ada ni pon dia dh suh masuk meminang ! kate nye drpd duk ke sana ke mari bersamasama lebih baik kita nikah kan saja..lepas ni biar mereka samasama jalani hidup rumah tangga. Uissshh~ nape bila ayh kate camni aku jadi tak sedia erkk ? terasa macam masih kecik and tidak tahu apeape ponn...Ayh tolong lah jgn nikah sy sekarang.. sy masih kecik lagi. hahaha..And ayah kate tadi kalo takde sape yg bertahta di hati ayh nk carikan jodoh.. Aikk ! dh ada calon ke ayah ?? Awal lagi aku dh pesan kt ayah jgn memandai carikan calon suami tuk ku yek~ mahu cari sendiri !!! nak kenal sendiri.. xmo..xmo.. xmo..Sapesape yg suka kat aku tu bole lah masuk meminang.. hahaha Budget market tggi lak kan..Jgn tunggu lama-lama nnti diambil org.. hahaha...:) lg 2 thun kottss InsyaAllah.. bgi masa lah kt org tuh nk persiapkan diri...kalo aku dh rase yakin and sedia aku akn teruskan niat utk kawin.. 

6 orang dah komen, anda bila lagi ?:

mai meowmeow said...

wahh , kawin :D sukasuka , tapi tanak , hee .

readyy dulu , baru kawin , kalau takk , haru biru puple laaa :)

GadisKecil said...

@mai meowmeow
sape yg xsuka kawin dear~kalo bole skrg pon nk kawin dah.. hihi tapi xready lagikk so kene tggu smpi ready la kn.. baru leh kawin..ye x ?

aisHa 'S' said...

wah2..kawin nnt jgn lupa jmput taw..
da dpt green light tu ok da la..hak2..
good luck.
^__^

budak cekelat said...

wah umur kita sama lah.tapi rasa macam tak bersedia lagi kan..:D

GadisKecil said...

@aisHa 'S'
blom kawin lg la dear.. hehe tp kalo kawin msti jmput nye.. xsedia lagi nie

@budak cekelat
kaloo kamu dh sedia sy lagi lah x sedia.. tp jeles kn tgk kwn sebaya dh kawin.. hihihi

yanaLiy said...

Pakcik... Carikkan jodoh untuk saya jugak boleh?? ....

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...