Tuesday, December 07, 2010

tekanan situasi ...


Semakin di pikirpikir.. ase semakin parah !
ape yg ada dlm benak pikiran ni aku pun xtahu ..
rase susah nk melepaskan and sgt payah melupakan ..
adakah aku sendiri punca sume tuh ??
mulut je kata tak .. tapi hati ??
hanya Allah saje yg tahu ape yg sedang aku alami skrg ..
konflik dlm diri yg takde sape bole selesaikan ..
melainkan diri sendiri ..
perlukan mase utk tenangkan diri
dan pikirkan kebaikan dan keburukan ..
mengapa begitu senang bila tengok kawankawan...
silih berganti pasangan tanpa rase bersalah ?
mugkin sbb mereka ada hala tuju yang nyata kots !
tapi sebalik nye dgn aku ..
diri sendiri keliru .. buntu..
smpi kan bole buat hati yg laen terluka..
di mane silap nye aku ?
ape aku xlayak ke utk bahagia cm deorang ??
sini aku sepi .. sunyi.. marah.. benci ..
segala nya aku rase sekarang ..
dia yg selama ni bole buat aku hepy ..
sllu saje kene marah .. mmg akan ada saje yg x kene..
tp aku sendiri xtahu nape mesti rase sedemikian rupa.
i just need perhatian .. perhatian yg org laen bole dpt ..
sume bff aku dh slmt berumah tangga..
aku masih di sini and spt tiada kesudahan nya
dan .. persoalan nyer sampai bila ??
sampai bila akn begini ....
aku dah bosan hidup cmni ..
kadangkadang rase cam mahu hidup sendiri ..
tiada sape akan terasa dgn sikap bersahaja aku ..
membiarkan kan itu lebih baik dr aku melayan dlm keadaan terpaksa..
sgguh payah nk luahkan ..
and skrg rase spt mahu lari dr sume ini ...
tapi itu bukan penyelesaian yg terbaik ..
entah lah ..
ku serah kan segala nya pada takdir Illahi..
DIA yg lebih mengetahui ape yg terbaik buat diri aku ..
smoge tahun baru kali ini ...
memberi seribu erti beserta kebaikan buat diri aku ...
amin...

4 orang dah komen, anda bila lagi ?:

sekamar rindu said...

salam....

releks dan banyakkan sabar....

follow ur blog...

* 58

GadisKecil said...

sekamar rindu..
tengs for ur support ..

MrsAyie said...

Assalamualaikum..

Yakinlah, Allah akan menemukan jodoh yang lebih baik. InsyaAllah.
Allah menguji hamba-Nya, untuk kita belajar menghargai dan merasa lebih bahagia apabila dipertemukan dengan jodoh yang beriman, soleh, dan menyayangi Allah.

(carilah jodoh yang menyayangi Allah)

GadisKecil said...

mrs ayie ~ inginkan sgt jodoh yg menyayangi Allah hidup dan mati nye.. keadaan situasi sekarang benar2 buat tekanan dlm diri..semoga dipermudahkan sgle urusan... amin
tQ for ur support ya ..

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...