Saturday, December 25, 2010

Kenduri Kawin Penutup 2010

Ellloooo semua !!! wikend ni buat ape jek ??
satu malam aku tak tido duk ngadap tenet semalam..
pastuh pagipagi lagi dah bangun !
even tak awal mane tapi tetap awal tau
berkemas,basuh baju,sapu rumah...
rajin takkk ?! anak sape la nie kan...
dah vollleeeeyyy kawin nehh

selesai sume nyer baru lah bersiapsiap tuk ke kenduri kawin...
haaa..dekat sini nak ngadu sket ..
senarnyer sedeeyyy + hepppyyy
tgk kawankawan dah kawin ...
sedey sbbb semua kawan baik aku dah kawin...
dah ada anak pon deorang tau ..
aku ada 4 org kawan baik ...
3 dah kawin tahun nie and yg sorg lagi bakal next year
heppppy bila tgk sume kawan dah ada life masingmasing
and Alhamdulillah deorg sume bahagia ..
sorg dah ada anak..
2 org lagik bakal timang cahaya mata next year...
Alhamdulillahhhh .....
so berakhirlah sudeeyy kenduri kawin bg pihak kawankawan
tuk tahun 2010 niee...
selamat pengantin baru natrahh !

Tapii aku ?????
terus di sini and lihat mereka bahagia ..
nak buat camne an
my prince belomm cukup nk masuk minang nyerr ha

kuikui
elok pulak tgh taip entri nie adik bukak lagu Kalo Berpacaran ...

soooo !
ada sape nak sponsor kenduri kawin aku kerrr ?
nak kawin lah .. siyess nak kawin
hahahahaha
pengakuan berani mati betul lah
sapesape bace nie buat xpaham dah la errrk !

Agak comel jugak bila camnieee kannn ?
Okkkkeeeeyyy ! dah abes merapu and berangan ..
mahu mandi and tidddoooo ...
selamat malam evibboodiiii

0 orang dah komen, anda bila lagi ?:

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...