Sunday, December 05, 2010

cinta monyet


Tadi dpt miskol .. aku call balik.. call waiting.. biar kan dulu .. 5 min after call lagi dpt .. lelaki jawab tapi ada bunyi angin kuat sgt so aku pun beranikan diri tanye sape.. dia kate aku salah no pastu tibetibe tanya awk ni dak sek agama dulu ek ? (kantoi dak sek agama nakal) .. bila aku jawab ye dia kate nanti nak call balik .. dah berdebar and dok pikir sape punya suara la yg x bape nk merdu neh ... haks !

Tengah syok borak dgn auntie's boipren.. incoming call pulak tapi malas nk layan so biarkan je la.. pastu ada sms lak.. aishh ! ni mamat td ker?? dlm hati dah x sabar nk tgk msg ... cpt la uncle letak fon xd mud nk layan lagi nih.. hihi.. Okey bukak sms dpt la yg bunyi camni " Askum sy .... (nme drahsiakan) awk aishah yg bljr kt sklh agama kt sbn ke ?? " .. Oh ! kekasih kedua lame aku uper nyer.. itu la engkau dulu aku nak jual mahal sgt haa... kan dah terkedu ... wee ~

Ni la di katekan cinta monyet.. mase ni sume pon malumalu and takot lagilagi weols dak sek agama opkos la kene jage tatasusila an .. nak dijadikan cerita 2nd ex boy aku ni terlalu menjaga tatasusila smpai an nk jmpe pon susah so aku dh mula bosan and aku mintak putus je la.. hahaha.. tapi sebenar nye mase tu dalam hati ada cinta laen yg dh lame berputik.. saje je buat spare part... hahaha.. nakal kan.. :)) konon nye nk ubat cinta pertama cari cinta kedua..tapi same je kuciwa.. so after tuh aku dh xmaen cintacinta lagi dah .. serik kots and bg aku mase tuh pelajaran lagi penting..

Sampai la abes UiTM .. dpt dgree baru pandai bercinta balik and dah takmo ada heart feeling lagi cukup la dgn ape yg aku dah lalui selama nie.. tinggal tunggu org dtg masuk minang je neh .. hee :) Ada sapesape nk masuk minang ?? sedia kan dulu jambatan yg dibuat dari emas dr uma aku ke umah engkau ok.. lalalala ~

Wah.. tahun 2010 ni aku dh kumpulkan semua ex aku . haha budget cam ramai je ex pakwe an .. gatal la ko neh .. wee ~ tibetibe rase macam nk buat reunion dgn sume ex boy lak....ada org penah buat x ?? kalo ada tggl kan komen ek .. hahaha :))

0 orang dah komen, anda bila lagi ?:

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...