Saturday, November 13, 2010

UnPlan pun kene marah =(

Tibatiba rase mcm dah lame sangat x update blog kan ! bila lalu buat blogwalking sume org dh update post hampir 10 aku baru nk post 1 .. haishh ! susah nk kate sbb skrg xd mase nk belek komputer lamelame sbb di opis semakin hari semakin sibuk skrg .. harihari pon pulang lewat .. hurmm...

And now rase mcm nk post out something .. Uols selalu kan bila nk buat sesuatu bila tiba ujung mggu ada plan x dari awal ?? aku tnya sbb nk tau nape org selalu marah bila aku x plan ape saje aku nk buat instead of main terjah ekot suka hati .. Contoh dis week .. aku xbalik kampung then tibatiba kawan kate ajak jumpe .. time tu aku maseh dekat opis .. smbil buat keje otak ligat pikir nak jumpa kt mane .. at last dpt kate putus jumpe kat d mines, serdang .. tapi until 7 p.m aku masih tercegat depan komputer dlm opis .. kawan yg laen dh smpi mines sbb sorg mmg keje situ and sorg lagi duk area cheras . so mmg akn smpi terlebih awal la dr aku kan !

Tunggu punya tunggu kawankawan marah dgn aku sbb masih dekat opis tp dh plan nk jmpe.. abes ape aku nak buat .. dh keje ada xkan nk tinggal kn camtu je kan .. so call deorang .. sorang kate nk balik gombak and sorang lagi nk balik cheras .. tibatiba idea dtg lagi .. sbb nk jumpe sgt kawankawan aku soh yg nk balik gombak bawak kawan yg duk cheras tu balik skali .. so aku lepas keje leh terus g gombak and jmpe deorang after dats aku antar kwn yg nk balik cheras sbb alangalang lalu cheras bole jumpe John .. sume plan last min .. apeape pun still plan kan !

Lewat jam 11 p.m baru smpi cheras.. jmpe John lepak dgn dia at Mekdi until 2 a.m.. but he need to go .. asiment menunggu dia kat umah .. ekot kan hati xmo lepas kn dia balik .. dlm kepale ligat je pikir nk ke mane lepas antar dia balik .. terpikir gak nk balik seremban mase tuh..tp memikirkan waktu dan berseorangan..niat dibatalkan..lastlast kene marah sbb suka buat perkara xmo plan .. and rase cam x dikesah kan .. xpe lah .. mende dah jadi kalo nk undur masa pon bukan bole kan .. so balik umah dgn rase sedikit sedey and marah .. ngee ! smpi umah jam 3 a.m bila mane sume org tgh syok d buai mimpi indah .. :)

Pengajaran : lepas ni kalo wikend osmate balik aku pun nak balik kg jugak lah .. kalo duk uma sorangsorang pasti meroyan and lastly camni la jadi nya.. duit habes .. tenaga abes .. mase pon habes.. haks !

1 orang dah komen, anda bila lagi ?:

JULYA said...

jgn sedeh2 k
ni selesaikan tag
http://blogjulya.blogspot.com/2010/11/giveaway-domain-from-melromeocom.html

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...