Monday, November 01, 2010

mahu macam ini ..

bila la aku boleey ada mende alah ini ???

atau pon yg ini ??
santek kan ..


akoo mahu kan ini ..
tapi hajat ku x kesampaian..
kerna akoo pikir belum penting sgt buat akoo mende alah nie..
so aku lupe kan sementara waktu..
ape yg aku nk uolss tahu..
aku g kedai yg jual mende ni 2 kali..
tapi 2 kali tu jugak la x jadik beli..
siap mintak maaf dgn d somel salesboy tue
sbb x jadik beli.
seb bek dia salesboy yg bagus :)
kalo x lame dh akoo kene maki ..
hahaha..
kuat kan hati..
:(
sedeeyy senar nye sebab xdpt beli..
bukan sebab xde duet..
tapi duet tue ada sebab kene simpan dulu..
banyak lagi plan lain in thiss month yg lebey penting dr ini..
hukhuk..
sume nye tinggal anganangan saje...:(

2 orang dah komen, anda bila lagi ?:

fairuz fadzilah saad said...

aku ade is! eh eh. amin yg ade, tpi buley kire aku punye jgk la kan? ahahaha...

GadisKecil said...

fairuz ! ada yg mane ? huhu sy mahu jugee tp belum kesempatan .. nanti kn keluaran nye.. ngee ~

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...