Tuesday, November 30, 2010

Hepi Graduation to Queen & Professor


Wee .. Cube tgk picture neh ..sape yg graduate neh ? Queen mane lak yg graduate kt UITM neh ? haks ... sgt la lawak an .. org convo pakai "mortabot" tapi aku pakai crown .. Cewah !! ni sume garagara xbuley bwk mortabot kuar dewan time tuh kononkonon takut student balik before abes istiadat .. hee .. Tapi aku pedulik hape .. nk bergambar nyer pasal dgn John..aku kuar je r tnpe mortabot .. haks !! Tapi bila pegi konvo John dekat TTi Kuala Terengganu aritu .. cam ada sket jeles dgn dia sbb John amik picture sgn sut lengkap dia .. so dgn ase cumel nyer aku terus edit picture aku .. hee .. cari punya cari mortabot yg dicari x ketemuan tapi crown pulak yg bekenan di hati ... so akhir nye jadi la camni pictute neh .. hee .. Tapi John nmpk cam professor an .. Tahniah yer Queen and Professor dah berjaye graduate ... ngee :)

1 orang dah komen, anda bila lagi ?:

Anonymous said...

2009 kurus,masuk 2010 gemoks trus

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...