Thursday, September 02, 2010

buka pose sempena nk benti keje

Wah ! Nampak lazat kn picture makanan kat atas nie.. heee ...
ni la sebahagian makanan yg aku makan mlm semalam tyme bebuka pose
di De Pastry Cake House..
ni sponsor by my BOSS
di mane
sume ni adalah utk meraikan opissmate yg dh nak benti
berkhidmat... sob3....
dekat bwh nie sebelah kanan adalah opismate aku tuh..
walaweh.. maen suap lak kan ;) hik..hik..hik..

kami rapat sgt kat opiss .. rase sedih.. sebak.. mahu nangesss jek
bila tau yg dia mau benti keje ..
tapi sgt la kesian dgn dia..
dia benti ni pun sbb dia dh xtahan dgn "seseorang"
yg baru masuk opis kami..
kira staff baru laa ..
tp lagak cm dh bertahun ..
org itu kira tggi sket jwtn dia dr kwn aku ni kn..
so boosssy.. kalah big boss
suka bg stress kt kwn aku ni..
smpi ari2 nangeesss..
tp kan.. since dia masuk keje sini..
mcm2 yg dia hadapi..
asek nangis jek.. cian dia...
tapi mybe ada hikmah d sbalik keberhentian dia..
aminnnnnnnnnn...
aku doa kn dia dpt job yg lebih bagus
&
terus tabah hadapi semua dugaan d mase akn dtg

elang sorg dah kawan aku... huhu
sedih nyee..
walaupun ada lagi staffstaff laen..
tapi aku lg selesa dgn kwn aku nie..
kami ni sllu punya pendapat yg same
and selalu jugak makan sesame..
bwk bekal..
pastu duk dlm meeting room time lunch ~
huhu..
kini ??
sape nk teman ??
adakah seseorg dr gambar di bwah ini ??
ohhhh tidak mungkin lelaki dlm gmbr bwh nie.
xselera.. haha
yg gegel lak sume pakat makan kedai mamak..
hahaha..
nmpak gaye nye..
keseorangan la aku waktu lunch
lepas raye nie.. hik..hik..hik..

okee... mahu blahhh skrg ...
lunch time dh tibee..
bukan tuk makan..
tapi mahu tidoooo dulu !
hahaha..
jmpe esok next possst ~

2 orang dah komen, anda bila lagi ?:

Rizuan Ismail said...

alahai..kecian gak..mane tau dapat yg lebih baik nanti. ape yg blaku ado hikmahnye :)

GadisKecil said...

rizuan : sesame la kita doa kn dia k..smoga dia beroleh yg lebih baek !
org melaka leh kecek nogori lah.. huhu

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...