Saturday, November 28, 2009

Jiwa Ini Berkata...

Aloo everyone out there... oooo sudah terlalu lame aku tak mengupdate blog ini.. rasa kehilangan sesuatu yg berharga la pulak.. agak jeles bila melihat semua org dok mengupdate entri dri hari k hari... tapi aku.. 2 bln skali la kot leh update nyer...

Terlalu byk cerita yg ingin aku kongsi tapi entah la xd mood nk nk taip... ape ye cerita kawan2 nak tau bout me??? oh yea.. tibe aku teringat 1 cite best.. hehe.. jom kita layan citer nie..

1 day.. aku tgh driving dr kepong k shah alam.. niat nk g umah mkcik aku sbb esok tuh nk amik jubah konvo.. then sudah je exit tol bukit jelutong tuh my phone ringing.. kelam kelibut osmate yg menemani aku cri hp aku... bila tnye sape call.. she said xtau.. then bila aku nengok kuar la no ntah sape.. aku men angkat j la.. kui3... At last org tu kwn sejati aku uper nye.. OMAR !!! hahahahaha.. Mula tuh ayat bkn maen kias la kn.. aku pun layan kn aje.. aku dh tau ape yg dia nk tnye sbnr nye..perli2 aku msti ada maksud kn.. huhu.. aku paham mksud ko omar saje j nk ko tnye mcm2.. huhu... erm.. nk tau aku ni dh ada bf ke belum.. pastu mcm2 la dia interview aku kn.. tnye itu tnye ini.. hahaha.. Yela Omar.. i already have one.. huhu..(pengakuan ikhlas utk semua setelah sekian lama aku sorok kn dr semua org) knp msti wt pengakuan ini.. saje j sbb dh xtau nk tulis entri ape kn.. wakakakaka..

Ok stop there.. now 2nd tyme besday aku lak.. hehe.. dpt wish dr omar jgk.. huhu.. wish ko mmg best aku suka siap save lg msg tuh wt kenangan.. huhu.. and aku nk say kt sini.. Yah !! sepi itu benar2 pergi and tiada lg dlm hidup nie semenjak kehadiran dia.. Doa kn hubungan kami hingga ke akhir hayat.. Amin....

Rase mcm kebetulan lak kn.. name blog ni ditukar bkn atas dasar aku dh ada somebody tapi mse tu Allah telah gerak kn hati aku tgk 1 buku ni.. and mase tu mmg aku tgh pikir nk tukar name blog.. tibe2 aku terpandang 1 novel kt rak buku aku.. huhu... mase tuh aku terdetik nk tukar nme blog ni pada pergi la sepi.. kui3.. at last mmg betol pun yg sbnr nye sepi tu nk pergi pun and i hope it ever and ever.. Amin..

Skrg aku dh pun keje... keje ok and dh confirm pun.. wt mse skrg ni aku nk keje j dulu kt situ.. bak kata ayah even keje jauh tp keje tu dh ok and xd mslh so bek stay je smpi la dpt keje yg lebih baek offer nyess !! aku stuju dgn ayah.. so aku nk stay je kt sne.. cume aku risau kn family aku skrg nie... family aku tgh ada mslh.. perniagaan ayah ada mslh.. so kwgn kami mulai goyah.. aku pun xtau ape lg cara nk bantu dgn gaji aku yg kecik tu aku xtau nk spend kt byk mane utk tlg ayah and emak.. huk3.. sedih tau keje jauh byk belanja.. gaji kecik.. bole bg sket j kat mak ngn ayah.. entah la.. aku pun xtau.. arini kami telah bincang care nk settle kn dis problem.. tp semua pun buntu.. bila tengok ayah cian jek.. dia spt elang smgt.. hanye emak je sbg pembakar smgt ayah.. mak kuat ayh pun kuat.. aku sbg ank rase terkilan sgt sbb xleh nk bntu...

what should i do?? aku perlu kn kekuatan .. aku nk laku kn something utk family aku?? apekah?? aku redha dgn semua ujian ini.. beri kn la kami sekeluarga kekuatan dlm menghadapi ujian ini ya Allah..

Pada si dia yg berada di singapura.... segera la pulang.. aku perlu kn kamu di saat ini.. aku sudah elang semangat nie.. aku buntu.. aku sedih.. ko yg selalu ada di sisi ku beri nasihat dan semangat kini ko jauh and kita xleh nk berhubung.. hurm.... merasa kn kehilangan ini aku sedih yg ter amat... Segera la Pulang sayang !!!

0 orang dah komen, anda bila lagi ?:

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...