Saturday, August 29, 2009

short update..

aloo everyone...!!!


gilak bersawang aku nya blog nie...dgn x ber update nyes... huhu..kehilangan punca internet di kepong membuatkan aku tidak berlesempatan utk mengupdate..tp kali nie aku blk tibe je rasa nk update entri.. nk stori mori pasal life aku skrg nie...haha..
just nak gtau yg skrg ni dah keje and ok la keje nyes..pastu skrg ni ada mslh tp sume nya bole setle cara baek..
thank to you dear..sbb nya sllu bertolak ansur and forgive me for anything me doing wrong..
Mulakan yg baru and lupakan yg lepas..
aku sayang kamu

2 orang dah komen, anda bila lagi ?:

eSkrEm cKLaT said...

skrg bukan pergilah sepi, tp gadis kecil dah pergi.


huhuhu~~~...
sunyi je blog ni, xde entri yg bole di kisahkan di luar paparan monitor laptop/desktop lagi.. hahaha...


*notakaki : emosi jahat.. heheh~

Nur Lina Lokman said...

rinduu kak iss =(

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...