Saturday, July 11, 2009

Pergilah Sepi

Today is saturday..
aku bangun pagi mcm biasa since aku dah terbiasa bgn pagi skrg nie..
hehe.. bila keje baru la ada displin sket..
actually mmg dah set today nk kemas rumah..
so dgn penuh semangat aku pun berkemas lah dari 1 bilik ke 1 bilik..
rumah ada 6 bilik so mmg sume bilik lah aku kemas kn..
haha..adalah dlm 3 jam lebih kot aku berkemas..
abes sume sudut aku kemas...
haha..after setle sume aku terus on kn my lappy..
on9 ape2 yg patut.. and pastu baru aku mandi..
pastu around kol 1 aku siap2 nk g antar someone g seremban..
kwn adik aku yg dh menetap kt umah ktorg lebih 3 mggu jgk la..
weh..dia org kedah.. comel and kaya dgn budi bahasa..hehe..
saje je dok promote nie..wee~!

and lastly aku nk bitau yg aku nk tukar nama blog nie..
dari KESEPIAN ------> PERGILAH SEPI....
yea~~! mmg aku nk sgt sepi itu pergi..
and bila kegirangan singgah di hati.. maka
kesepian itu berlalu pergi..
Alhamdulillah.. and aku sentiasa doa kn..
yg kegirangan itu tidak hanya ketika ini..
tapi buat selama-lama nya...
Amin...

3 orang dah komen, anda bila lagi ?:

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...