Tuesday, July 21, 2009

apesal?

kenapa ini semua terjadi????????????????????
aku mulai rasa "down"
aku mulai takut..
aku mulai rasa diri ini tidak berguna lagi...
aku tidak dapat jadi yang terbaik..
aku bukan la org yg paling tinggi di hati kamu...
aku hanya la insan biasa yg tidak ada ape2 pun kelebihan..
aku tidak mampu jadi sperti yang kamu ingin kan..
kerana diri aku adalah aku..
aku tetap aku..
yg tidak mungkin akan berubah..
aku ingin menjadi yang terbaik..
tp ape yang terbaik di pandangan mata kamu aku tidak dapat lakukan....!!!!!!!!!!!!!
aku benci akan perasaan ini..
aku betol2 down sekarang nie...

2 orang dah komen, anda bila lagi ?:

aisHa 'S' said...

Wah,kenapa masih cerita sedey je ini.

Saya skrg ni terus terang ah tak pk sgt ah sal ni.

Saya juz bt tak tahu walau kadang2 sakit hati.tp hurm biar je la...
bosan ah nk menangis.

Krasz bAtu said...

salam singgah

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...