Thursday, June 11, 2009

keampunan Mu.. ku pohon

Ya ALLAH..
berikan aku kekuatan dlm menghadapi semua ini..
berikan lah aku petunjuk serta hidayah Mu..
bimbing lah daku kembali ke jalan Mu..
Engkau pelihara la hati ku agar aku tidak lagi silap dalam menilai..
berikan aku cahaya Mu..
agar kehidupan ku kembali bersinar dan terus bersinar..
kurnia kan aku kebahagiaan hidup di dunia dan di akhirat..
amin....
bawala aku pergi dr dunia khayalan ini..
kembali kan dunia aku yg nyata itu..
agar aku bole berfikir secara waras..
dan tidak lagi terus menerus di himpit rasa keliru..
biar kan ape yg telah terjadi itu menjadi kenangan hidup ku..
aku memohon..
bantui lah aku..bimbing lah aku..
ku memohon setinggi-tinggi keampunan dr Mu Ya ALLAH..
semoga terhapus segala dosa yg pernah aku laku kan..
amin..

0 orang dah komen, anda bila lagi ?:

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...