Saturday, June 06, 2009

kasih dan sayang

hari ini..
sahabat baik aku aku melangsung kn perkhawinan dia...
and yg sorang lagi akn bertunang..
yea..aku sedih sbb aku gembira..
dgn kebahgiaan yg diperolehi oleh teman2 aku...
alhamdullillah..
akhir nya mereka bahagia..
aku hanya menumpang rasa bahagia itu..
semoga perhubungan mereka akn berkekalan hingga ke akhir hayat nya..
kini aku menjadi lebih bersemangat mengahadapi kehidupan yg mendatang..
aku nk mula kn semula kehidupan yg telah lama aku tinggal kn..
kepada kamu...
yg tidak putus-putus memberi nasihat dan bantuan..
aku berterima kasih...
semoga persahabatan kita akn berkekalan..
the happiness of my life..
begin here and i will stay with this happiness..
oh my GOD.. thank to YOU..
thank coz give me all of the happiness..

setiap kasih sayang perlu kn pengorbanan...
dan setiap manusia yg dikurniakn kasih dan sayang mereka akn diuji..
dan jika mereka kuat menghadapi nya..
mereka akn dihadiah kan dgn kasih syg yang laen..
kasih sayang yg lebih bermakna..
kasih sayang yg tulus dan ikhlas....
kasih sayang yg paling abadi..
kasih sayang ALLAh serta ibu bapa..

0 orang dah komen, anda bila lagi ?:

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...