Friday, June 12, 2009

for kamu

Ya ALLAH
Engkau kuat kan lah hati ini
Dalam menjalani dugaan dan cabaran..
Yang dtg silih berganti...
Kuat kn lah keimanan dan ketaqwaan ku pada Mu..
kehadiran dia yg x undang tapi di cari..
dan bila dia hadir..
aku menjadi semakin binggung..
aku rasa kn yang aku bersalah..
kerana aku seperti beri dia harapan..
itu lah yg aku paling takut..
aku menjadi semakin takut bila dia suarakn sendiri..
dah tika itu..jiwa ku amat tenang..
selepas aku dah buat keputusan yg paling tepat dlm hidup aku..
kerana aku tahu aku tidak mahu akn semua itu..
tapi..sedang aku tenang..
dia datang smpi kn sesuatu..
buat kn aku serba salah..
salah kah aku kerana mengenali mu dulu??
salah kah aku kerana melibatkan mu dulu??
maafkan aku kerana muncul dalam hidup kamu..
yg dulu aku buat kamu ceria tp kini tidak lagi..
bukan aku sengaja begitu..
aku ada sebab yg tersendiri mengapa aku berbuat begitu..
beri aku ruang utk sementara waktu..
kerana semua ini umpama mimpi bagi ku..
aku ingin kan ketenangan buat masa ini..
aku perlu kan ketenangan di waktu ini..
biar lah ape yg telah terjadi itu..
akan aku simpan ia sbg kenangan hidup ku..
percaya la..aku tidak pernah lupa kn mu..
kerana aku pernah mengenali kamu suatu masa dulu..

1 orang dah komen, anda bila lagi ?:

eSkrEm cKLaT said...

Sy Cuba Membantu..

action cures fear..

and..

you are what you "think" you are~

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...