Saturday, May 16, 2009

i LOVE u

hari ini...
pagi2 lagi aku dh kuar umah..
teman kan sahabat aku dunia akhirat nk antar kad jemputan kawin dia..
yg bakal berlangsung x kurg dr 3 minggu..
wah..sggh xsangka..nak khawin dh uper nya dia..
aku rasa sedih sedikit.. tp aku xleh nk tunjuk kat dia sbb cian kat dia risaukan aku nnti..
konon nk g mnjemput..tp 1 umah je pun... tue pun umah Huda..haha..
dpt lah kami breakfast kt umha dia pg td..thank ya huda pisang ngn belimbing!! hehe
after that.. konon nye nk g umah member laen.. tp segan..then kami tukar plan..
lepak Mcd.. then kami bercerita.. dr 1 cerita ke 1 cerita..
and akhir nya tamat di situ..

adakah salah aku menyayangi dia??
aku msih syg kn dia wlupun telah berpuluh kali dia buat aku sakit hati..
tp sape aku utk menilai itu semua??
yg aku tau aku perlu kn dia..
ada dia aku happy..
ada dia aku juga sedih..
tp jika hilang dia aku merana..
so aku rasa buat masa ini..
biar la keadaan yg menentu kn segala nya..
untuk ape..kalo aku buang dia dr hidup..
then bila hati aku sejuk..
aku ambil dia semula..
aku simpan semula dlm lubuk hati..
ya.. mmg bodoh tindakan itu..
buat dia rasa bangga sbb aku teramat perlu kn dia..
tp itu je yg mampu aku buat spy aku tidak terus sakit..
tidak salah kn??
jika aku terus syg kn dia..
aku akn bertahan selagi aku mampu berbuat begitu..
aku mampu bertahan kerna aku sayang kan dia..
tp aku xpernah tolak segala nasihat kamu semua..
yg xpernah henti bg semangat dan nasihat..
yea..jika aku tidak mampu..
biar kan dulu..
bila tiba masa nya aku sendiri akn lakukan nya..
thank to FREDDA..aku sayang kamu..
sayang sgt sbb kamu xpernah jemu dgn cerita hidup aku..
kamu selalu luangkan masa wlupun kmu busy..
and tidak lama lgi kamu akn mendiri kn istana bahgia..
aku doakan kamu berdua bahgia hingga ke anak cucu...
amin... i LOVE u

4 orang dah komen, anda bila lagi ?:

aisHa 'S' said...

si dia pernah berkata pada saya....
"nurul buat org macam sampah..bila xnak, buang cmtu jer.. bila nak, kutip balik.."

"bila dia ada tak nak jaga betul2.. tp bila takde baru nak hargai..."

well saya terdiam disitu..sekarang baru saya paham..terlebih emosi juga tidak elok kn...semasa dia masih syg kita jaga elok2...sbb bila perasaan sayang itu bertukar menjadi benci, merayu pn dah tak guna..Dalam setiap perhubungan, bertolak ansur itu perlu, lelaki tidak boleh terlalu ego, perempaun pula takleh terlalu beremosi,gado skit nak putus..Akhirnya kita juga yang menangis, dia yang lelaki..? tak lama pun. nanti dia akan jumpa pengganti yang lain.
kita..? masih menunggu,sesuatu yang tak pasti..Terima CINTA lain.? Dah tak sama macam dia...Apa yang penting, kita sabar.SElagi kita percaya dia sayang kita dan xmempermainkan kita.

Cinta itu ialah kita saling melengkapi satu sama lain.
...........
Hehe,terover lak..

gadiskecil said...

sy sokong..

rOhock said...

lu bila lagi mau kawen?hahaha

gadiskecil said...

rohock: nk kawen mcm mane??
calon nye pun xconfirm lgi..hahahha
roock kawen jgn lupe jemput yea

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...