Sunday, May 10, 2009

future vs problem

bila dh abes study nie.. dh xtau nk wat ape..
ape yg aku pikir skrg nk rehat kn otak dulu..
tp xboleh sbb nya aku kene pikir kn masa depan aku..
ayah ngn mak dh mula bising..

ayah: dh cari keje lum??
aku : blum lgi~~ nk rehat dulu..hehe
ayah: g lah kt kilang tue cri keje...
aku : ape lah ayah ni.. penat org belajar..soh keje kilang plak..xmo la..
ayah: dh tue malas.. bljr tggi tp bila abes bljr malas cri keje.. nk wtpe..keje bkn tggu kita.. tp kita kene cari..
aku : (muka masam) baek lah..

nk xnak after dis dh mmg kene mula cri keje..
tp betul kata ayah.. keje x akan tggu kita.. kita kene cri..
erm tp aku msh xsedia lagi..=(
mcm mane?? resume pun xwat lagi..
ish.. xleh nie.. esok kene mula kan..
job seeker..haha
semangat dtg lah pada ku~~

tapi.......
aku ada masalah skrg..
di sebabkan aku nie jenis yg emo..
bila masalah ni dtg pasti ia akn ggu aku..
aku x akan benti pikir tntg msllh tue..
aku dh tnye pendapat ramai org..
and aku tau ape yg ptt aku lakukan..
tp aku x cukup kuat nk lakukan nya..
leave or stay???
itu lah yg bermain dlm minda aku skrg...
tp bape jm yg lepas..
aku dh buat sesuatu..
yg menunjuk kn aku nk leave it..
and aku xtau ape akibat nya bila aku buat begitu...
aku takut sbnr nya..
and aku tau yg aku x ikhlas pun buat begitu..
ape agak nya akn terjadi esok yea??
serius aku takot..
YA ALLAH... berikan aku kekuatan utk hadapi segala dugaan yg dtg nnt..
agar aku lebih tabah..kuat..


2 orang dah komen, anda bila lagi ?:

aisHa 'S' said...

Leave or stay..?
what u meant bout dat..?
pape pn..
selamat mencari kerja.
hehe

gadiskecil said...

leave all thing that make me cry alwayz.. i hate it!!!
thank..wish u all d best too~~

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...