Friday, May 22, 2009

ape yea??

ape yea??
ape yg aku nk taip kali nie??
erm binggung lah..
aku xtau nk buat keputusan..
yea..aku xtau sekarang nie..
padahal aku ada pilihan..
cuma aku xberani nk buat pilihan itu...
ape yea??
ape yea??
ishh..soalan ini tidak akn terjawab...
aku sendiri yg aku harus beri jawapan pd soalan ini..
wahhh..teramat la buntu aku di saat ini...aku perlu kn ketenangan di saat ini..
aku perlu kan petunjuk...

4 orang dah komen, anda bila lagi ?:

mrberett said...

nampaknyer seperti penuh dengan kerunsingan...lapangkan dada tenangkan jiwa dan pandang kedepan dengan yakin..pasti jumpa :)

gadiskecil said...

ye..mmg enuh dgn kerusingan skrg ini..sdg mencari ketenangan..semoga berjumpe kelak.

mrberett said...

ketenangan itu ada bagi mereka yang pandai berfikir.. :)

gadiskecil said...

sy sudah berfikir..
dan akhir nya sy telah lakukan nya..

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...