Saturday, May 30, 2009

aku ingin membencimu

aku tidak di ajar untuk membenci..
tetapi kini aku mengajar diri untuk membenci dia..
kerna hanya dengan cara itu aku dpt lawan rasa sayang terhadap dia..
kini aku semakin membenci diri mu..
dan dengan perasaan ini saja bole buat aku jauh kn diri dari dia..
aku tidak perlu kn dia dalam hidup aku..
sbb aku tau dia pun xpernah perlu kn aku dlm hidup nya..
maaf jika aku kasar....
aku dah penat utk terus berlembut..
aku letih..aku capek bangat...
biar kn lah aku terus dengan rasa ini..
jgn lah di larang utk aku rasa begini..
ini je yg aku bole lakukan utk terus rasa diri ini kuat..
aku ingin terus membenci mu...
terus dan terus..
terus membenci mu..

3 orang dah komen, anda bila lagi ?:

Anonymous said...

benci x elok.....
fikir positif

Anonymous said...

hai im new hre...
sya slalu ikut cerita gadis
gadis slalu sdih,
jgn la bersdih ye
hidup ni karma
fikir positif
org positif slalu berjaya dlm
idop taw....

gadiskecil said...

thank sbb always follow this blog..
and thank coz alwayz give advise

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...