Wednesday, April 08, 2009

untuk kamu..

di suatu ptg aku xdpt nk lelap kn mata..
mgkin terlalu kenyang smpi xleh nk lelap kn mata..
seronok jmpe mereka td..
byk cerita yg kami cerita kn..
egt blik umah dpt lah tido..
tp entah la.. mata ni segar lak.. and..
bila terpikir yg di sini ada internet connection...
aku mula rasa nk post sesuatu..
tp tdk tahu dr mana mahu aku mula kn..
ape2 pun..
aku masih terpikir akn kamu..
entah mengapa..
aku masih ragu-ragu..
setelah ape yg berlaku..
keraguan itu semakin hari semakin bertambah..
perlukah aku begitu??
kdg2 aku rasa tidak adil utk kamu..
tp keadaan memaksa aku berlaku begitu..
maafkan aku sbb tak beri peluang pd diri kamu..
sbb diriku sendiri xdpt nk beri peluang itu..
tapi..
aku mahu kamu tahu..
dirimu sentiasa aku ingati..
biar apa pun yg berlaku..
aku tetap di sini..
untuk kamu..
adakah harapan aku akn jd kenyataan??

2 orang dah komen, anda bila lagi ?:

abangwan said...

Masa aku jupe ngko xdak pun dia di sisi mu. Hehe.

nuraimanhaykal said...

sedih nye...
sedih sgt2...
waduh...

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...