Monday, February 16, 2009

kehidupan tidak selalu indah

Hari ini aku ada 2 test.. Tapi mcm ada sepuluh test.. Mane x nyer mcm2 jadi kat aku arini.. Pagi2 lagi kepala dh berserabut sbb nyer pintu blek terkunci dari dlm.. Actually aku yg kunci tp kunci nye aku tertinggal kat dlm.. Mmg bagus kan!! Naseb baek la ada housemate aku yg laen.. So aku pn mntk lah kunci dr dia..(sori ganggu ko tido erk).. Sampai2 je dewan exam, aku pun terus cari kengkawan danau emas.. Konon nya nk ngadu la yg blek aku terkunci.. Aku mmg syg deorg sbb nyer deorg tlg cool kn aku yg tgh berserabut tadi.. Tapi kepala ni xbenti pikir cane la aku nk bkk pintu tue nnt?? "dah..dah.. jgn serabut k.. internal audit dulu.. Jap lg smbung pikir lg k.." nie lah ayt yg mereka kata kt aku dikala aku kebinggungan... haha..

Abes internal audit.. Advande audit plak ptg nya.. Pergh.. Xjwb 1 soalan la plak... Abes lah markah aku.. Tu nama nyer dh xfocus nk amik test sbb pikirkan pintu blek.. huhu.. lagi risau sbb kalo xdpt nk bkk before hari gelap mana lah aku nk tido.. =(

Selesai antar answer sheet.. ape lagi mmg xd laen dlm pale otak nie.. Pikir cane lah nk bkk pintu yg kunci nya tggl kt dlm.. "Yana tlg teman aku.. cari idea nk bkk pintu blek erk??" "ok2".. Then sesampai nyer di umah, kami pun test lah.. Housemate aku yg laen pn tlg jgk.. mcm2 kami guna.. pisau, batu lesung, sudu... Tp sume nyer xberhasil pun.. Smpi lah my dearie friend dgn kuasa HOTLINK card nye try lah jolok2 at last.. BLek ku dah terbuka!!! Wah sy kagum dgn anda YAna.. hehe.. Biasa pecah masuk erk?? hihi.. gurau je.. Teror la.. terharu pun ada.. So kami pun rehat and borak2 jap b4 yana blk.. erm and dh lama kan kita x borak cmtue.. Byk gak cita2 yg terkumpul.. anyway.. Thank yana.. LOVE YOU!!

And esok, lusa, tulat... masih ada lg exam.. huh mmg xstudy pape lagi.. Naseb baek pintu dh bole bkk kalo x cane la nk study kn.. Itu semua dh ditentukan oleh NYA.. Alhamdullilah..

1 orang dah komen, anda bila lagi ?:

brutally honest said...

Ye, aku penah pecah umah. joking.
*huuu.. scary tak pengakuan tak brape ikhlas nieh...haha*

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...