Sunday, January 25, 2009

mane kamu pergi??

setiap hari
kamu ada dgn saya
menemani saya
susah senang kamu ada dengan saya
saat saya tinggal kan kamu
saya rasa seolah2 kamu memanggil saya agar kembali
saya tidak smpi hati tinggal kan kamu
sbb kamu lebih istimewa dari yg laen
saya sayang kamu
tapi kini kamu dh tiada di sisi saya lagi
ke mana kamu pergi?
kenapa kamu tinggal kan saya?
saya cari kamu
saya perlukan kamu
saya rindukan kamu
bila kamu tiada rasa tidak bermakna
saya nk kamu sentiasa di sisi saya
saya susah hati sekarang ni
ke mana kamu pergi?
kembali lah pada saya..

2 orang dah komen, anda bila lagi ?:

Liyana said...

Waaa... dah tukar lagu baru. Tp naper lagu sedih jugak? But it is a nice song though.

rOhock said...

nyorok la...sape suh lu cari...

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...