Thursday, January 29, 2009

kehilangan

myspace icons

kini aku terasa kehilangan sahabat yg benar- benar aku sayang.. aku menangis.. aku sedih.. aku doa kan dia agar kehidupan nya sentiasa dirahmati and semoga dia dikelilingi org yg sentiasa sygkan dia seperti mana dia sygkan sahabat2 nya..

4 orang dah komen, anda bila lagi ?:

AimihAyy said...

iss..
i dunno whether i'm categorized as sahabat..but then,aimi tak pegi mana mana pun~~

iss yang slalu tinggal aimi...
ahahahahahaha..

*bukan making fun, saje wat iss gelak.hopefully gelak la.*

jangan sedih.nnt cepat tua,tak comel dah.

Miss Jaz said...

APA CITER?KEHILANGAN YG BAGAIMANA?

gadiskecil said...

sy kehilangan dia.. dia ambil keputusan nk berjauhan ngn sy krn dia terlalu syg kn sy..(kata dia)

AimihAyy said...

omg omg omg..
sabar ye...
kadang2 Tuhan takdirkan dia untuk berjauhan dgn kita cuz Tuhan ade rencana yang lebih baik utk kita.

trust me,ive been there. =)

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...