Friday, January 30, 2009

bole tak kalo aku nak.......

aku dah tension tahap maksimum dh nie.. bole x kalo aku nk pegi masuk tempat2 org yg xd perasaan tue?? mereka xd perasaan and xsakit hati.. aku nk jauh dari segala masalah yg menimpa aku.. aku tertekan dengan kerenah manusia disekeliling aku sekarang nie.. mereka xpernah nak faham and xmungkin faham jiwa aku.. aku tertekan sgt2.....

Emo Myspace Comments


5 orang dah komen, anda bila lagi ?:

dewa cinta said...

kenapa ni?
awak ader masalah??
jgn la gtu..
idup kena kuat kan....
be strong sayang...
sayer der..
kiter leh kongsi masalah k...

gadiskecil said...

yea.. sy sgt bermasalah skrg nie..
sy nk kan ketenangan.. puas sy kuat kn semangat tp sy x terdaya lagi.. sy betul2 tertekan..
anyway.. thank to dewa cinta yg sggp kongsi mslh dgn sy..

FAIZZAHARI WANNA BE said...

em, cik kecil, anda leh berlepas ke planet marikh bagi meredakan masalah anda..yelah, kat sne xde org yg nak mrh kalo cik lepak kat sane..ok??hehe

gadiskecil said...

yea..sy nk ke planet marikh lah...

faisal ezani said...

cik kecil need to be strong right.. n if want to be strong,u need to be happy everyday because u smile will give power to forget all bad things..
hehe

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...