Sunday, December 07, 2008

Tapi..Bukan..Aku


Jangan lagi kau sesali keputusanku
Ku tak ingin kau semakin kan terluka
Tak ingin ku paksakan cinta ini
Meski tiada sanggup untuk kau terima
Aku memang manusia paling berdosa
Khianati rasa demi keinginan semua
Lebih baik jangan mencintaiku aku dan semua hatiku
Karena takkan pernah kau temui, cinta sejati
reff:
Berakhirlah sudah semua kisah ini
Dan jangan kau tangisi lagi Sekalipun aku takkan pernah mencoba kembali padamu
Sejuta kata maaf terasa kan percuma
Sebab rasa ku telah mati untuk menyadarinya
Semoga saja kan kau dapati
Hati yg tulus mencintaimu
Tapi bukan aku...
Lagu nie mengingatkan aku kpd seseorg..org tu pnh bagi lagu ni kat aku..tp aku xpaham apa yg cuba dia sampaikan melalui lagu ni..kalo dipikir2 lagu nie mengisahkan tentang seorg lelaki yg mmg xdapat nak maafkan seorg perempuan yg dia dh syg bangat sbb perempuan tu curang..then dia mmg xdapat nak terima perempuan tu balik..but in my situation,it's different...entah lah..yg aku tau..aku suka sgt ngn lagu nie..sbb bg aku org tue cuba sampaikan kat aku yg dia sentiasa doakan aku mendapat seseorang yang hati nya tulus...tapi bukan dia...maybe..setiap yg berlaku pasti ada hikmah yg tersendiri kan..maka aku sentiasa doakan yg terbaik utk diri org tu and diri aku juga...

1 orang dah komen, anda bila lagi ?:

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...