Sunday, December 28, 2008

..it's complicated..

Bila kita xdapat, kita bising nak..
Tapi bila kita dh dapat, kita tolak..
It's complicated..
  1. Dulu bila tgk org laen bahagia, kita cemburu. Tapi bila ada org yg cuba bahagiakn kita, tolak mcm tu je.
  2. Dulu selalu kata kalo dapat yg laen, nak lupakan yg lama. Tapi bila ada yg dtg, kita buat layan xlayan je.
  3. Dulu nak sgt rasa ada org syg kita. Tapi bila ada je org syg, kita plak benci dia.
  4. Dulu nak sgt ada org yg faham kita. Tapi bila org yg faham kta muncul, kita plak xcuba faham dia.
  5. Dulu nak sgt ada org jaga kita. Tapi bila ada yg sudi, kita plak kata dia menyibuk je dlm hidup kita.

Salahkah kita jika bersikap begini? Kenapa kita xpernah nak bersyukur dgn apa yg kita ada ea? Bila takde mintak. Tapi bila ada tolak. Ish.. entah lah..

0 orang dah komen, anda bila lagi ?:

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...