Thursday, December 04, 2008

aku ingin kan dia kembali

Kenapa la susah sgt aku nak luahkan isi hati aku nie..sllu sgt macam nie..bila start berdepan jer pasti lidah terkelu tak terkata..sedangkan b4 jumpe tue..macam2 nak luahkan..ayat dh susun cantik je..tapi pas jumpe je hampeh!! kenapa mesti jadi macam nie???Geram nyer...aku kalo berkawan..nak semua nyer telus..dgn kata laen jujur lah kn..kalo xsuka cakap jer lah..xpayah lah nk simpan2...aku benci HIPOKRIT...org yg suka berpura-pura...aku sgt marah sekarang nie sbb nyer aku xdapat nak sampaikn ape yg ada dalm isi hati aku ni kepada seorg kawan aku..sebenar nya aku sayang sangat ngn dia..tapi xtau lah kenapa hubungan kami sekarang ni dh xmacam dolu2..dulu kami rapat sgt..wlupun kami xsebaya tapi hubungan kami yg hanya beberapa bulan tue dh macam bertahun2 lame nye..mmg rapat sangat..aku suka ada kawan macam dia..tapi semenjak ada 1 peristiwa berlaku..hubungan kami renggang..masa tue aku takut sgt kehilangan teman..tapi aku xleh nak paksa dia untuk kembali kan keadaan macam dulu2 balik sbb nya itu hak dia..kalo dia dh xmahu berkawan..xpe lah..tapi aku masih mencuba dan terus mencuba utk kembali kan semula hubungan kami yg dulu wlupun aku rasa itu mustahil..dengan cara dia asyik menyepikan diri membuatkan aku patah semangat nak berbuat apa lagi..sebenar nya aku sgt takot kehilangan kawan macam dia..dulu kami pernah la selisih faham..disebabkan sesuatu perkara yg tidak boleh diceritakn..waktu tue aku dh rasa mcm patah semangat dh..yelah takut gak hilang kwn...tapi Alhamdulillah dgn bantuan seorg teman kami berbaik semula and aku berjanji dgn dia yg kami akn terus berkawan..dan berkawan..tapi tiba di suatu masa..lain yg jadi nya..aku xpaham..kenapa mesti nie yg jadi kat aku..maaf kalo dia terasa..tp pada perasaan aku..dia wat aku lagi terasa sbb nye dia macam dh xmood and malas nk layan aku..itu yg aku rasa..dan disebabkan inilah juga..aku terfikir untuk tidak menegur dia..takot2 kalo dia xnak layan nnti aku yg berkecil hati...aku xsalah kn dia sedikit pun..sbb aku ni mmg emosional sket dlm bab berkawan..cuma yg aku harapkan ialah aku ingin kan dia yg dahulu..ceria,kelakar,jage hati,sopan,and yg paling penting dia sgt2 setia dengan teman2 nya..dia sgt2 menghargai teman2 dia..aku juga ingin dihargai oleh dia walaupun aku tahu aku sebenarnya xlayak utk dihargai...mmg aku xpaham apa yg dia rasa..tp bg lah aku peluang utk jadi sahabat yg sentiasa ada sama ada susah atau pun senang..jika aku slh,perbetulkan...akhir kata..maaf kan aku sbb terpaksa meluahkan disini..bukan niat nak memburuk kan tapi aku syg kawan aku...aku nak sgt hubungan sahabat kami kembali seperti dulu..

2 orang dah komen, anda bila lagi ?:

aisHa 'S' said...

biasalah..sy selalu mcm tu gak..
pernah mengalami situasi yg sama..
hurm....
mayb ada sesuatu ketidakpuasan hati atau sesutau yg belum terungkap dlm persahabatan itu..

gadiskecil said...

em mungkin..tapi sy sgt2 binggung..btw thank..

Thank You For Reading Yahhh !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...